Naar de startpagina
  • Scherp in print, prijs en levertijd
  • Eigen productie
  • Unieke services

Veelgestelde vragen

Algemeen

De Algemene Voorwaarden kunt u vinden onder het kopje 'Algemene Voorwaarden' of door hier te klikken.
U kunt contact opnemen via telefoon, e-mail of chat. Kijk op de klantenservicepagina voor deze gegevens

Bestellen

Als u de bestelling heeft afgehandeld krijgt u een orderbevestiging en gaan wij uw order in behandeling nemen. Wij leveren de order binnen de gestelde aflevertermijn.
Bij een foutmelding kunt u contact met ons opnemen en helpen wij u graag verder.
  • Selecteer het gewenste product op onze website. 
  • Vervolgens kunt u de beschikbare opties doornemen en inrichten naar wens. 
  • Vul de gewenste oplage in en klik op “Bestellen” 
  • In de winkelwagen kiest u vervolgens voor de manier van bestanden aanleveren Vervolgens kom je in het afrekenproces. 
  • Reken hier de bestelling af. 
  • Nu krijg je de mogelijkheid om bestanden aan te leveren of te uploaden. 
  • Rond de bestelling af.
Een geplaatste order kan niet gewijzigd worden. Zodra wij uw order ontvangen, krijgt u een order bevestiging en gaan wij uw order in behandeling nemen. Contact op nemen kan altijd, onze medewerkers helpen u graag verder!

Bestanden aanleveren

Indien u gebruik maakt van de uploader kunt u JPG, JPEG en pdf bestanden uploaden
Indien u gebruikt maakt van de wetransfer methode kunt u bestanden aanleveren als  JPG, JPEG, PDF, AI, EPS en TIFF. PDF bestanden bij voorkeur aanleveren met 3mm afloop en snijtekens
U levert een PDF bestand aan met daarin 2 pagina’s. Pagina 1 betreft de voorkant, pagina 2 betreft de achterkant.
3 mm afloop rondom, met paskruizen.
Bestanden dienen op eindformaat inclusief 3 mm overlap- en snijtekens aangeleverd te worden.
Als freeswerk gewenst is, graag de freeslijn in de steunkleur CutContour (dus absoluut geen CMYK kleur) zetten en op overdruk, houdt hier ook rekening met een stuk overlap van minimaal 3 mm.

Betalen

Uw bestelling wordt binnen de gestelde aflevertermijn verzonden en afgeleverd.
Via Overboeking (vooraf) en via iDeal.

Niet tevreden

Maatwerkproducten kun je niet terugsturen. Wij kunnen ze namelijk niet opnieuw aanbieden. Heeft u vragen, klachten of opmerkingen over uw product? U kunt altijd contact met ons opnemen via onze contactgegevens op onze website.
Heeft u klachten of opmerkingen over de kwaliteit van de producten of de service van Prestige.nl? Dit horen wij graag van u! Klik hier voor onze contactgegevens.

Klachten

Schade aan uw levering kan helaas soms ontstaan tijdens het transport. Als dit het geval is horen wij dit natuurlijk graag van u. Wilt u dan zo vriendelijk zijn hiervan foto's te maken en deze aan ons te sturen per mail naar info@plaatprinten.nl mvv uw bestelnummer.
Indien er zichtbare schade zit aan de buitenkant van de verpakking dan ook hiervan graag een foto. Uiteraard nemen wij dan zo snel mogelijk contact met u op voor herstel van uw order

Verzending

U kiest zelf de levertijd van de producten tijdens het bestellen. In het afrekenproces wordt de verwachte leverdatum aangegeven. LET OP: indien u voor de lakoptie kiest wordt de levertijd met 5 werkdagen verlengd.
Op het moment dat de ordergeplaatst is en u de orderbevestiging heeft ontvangen is het niet mogelijk om uw gegevens te wijzigen via de website. U kunt altijd contact met ons opnemen, dan helpen onze medewerkers u graag verder.