Klantenservice
Heb je na het lezen van deze pagina nog vragen of kom je er niet uit? Neem gerust contact op met onze klantenservice. We zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 17:00 uur en helpen je graag verder. Wil je een gratis materiaalsample aanvragen? Stuur dan een e-mail naar info@plaatprinten.nl of bel ons op 038 385 35 68.
Contactformulier
Adresgegevens
Nijverheidstraat 29, 8281 JD Genemuiden
Ons KVK-nummer en BTW-nummer
Ons KVK-nummer is 05043501 en ons BTW-nummer is NL805971701B01.
Staat jouw vraag er niet bij?
Vind snel het antwoord op je vraag. Bekijk alle veelgestelde vragen.
Veelgestelde vragen
Contact en bereikbaarheid
We zijn telefonisch bereiken via 038 385 35 68 of stuur ons een bericht via WhatsApp.
We zijn op onze klantenservice per e-mail bereiken via info@plaatprinten.nl. Ons team staat klaar om je zo snel mogelijk te helpen en je vragen te beantwoorden. We streven ernaar om binnen één werkdag te reageren op je bericht.
We zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur. In het weekend zijn we gesloten.
Account en bestellen
Een account aanmaken op Plaatprinten is simpel en snel:
1. Klik bovenaan je scherm op 'Mijn account' en daarna op 'Account aanmaken'.
2. Vul je gegevens in, inclusief een wachtwoord. Let op: het wachtwoord moet minimaal 8 karakters bevatten.
3. Klik op 'Verder'.
4. Na het aanmaken van je account krijg je een bevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven.
5. Na ontvangst kun je meteen je account gebruiken.
1. Klik bovenaan je scherm op 'Mijn account' en daarna op 'Account aanmaken'.
2. Vul je gegevens in, inclusief een wachtwoord. Let op: het wachtwoord moet minimaal 8 karakters bevatten.
3. Klik op 'Verder'.
4. Na het aanmaken van je account krijg je een bevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven.
5. Na ontvangst kun je meteen je account gebruiken.
Klik bovenaan je scherm op 'Mijn account' en daarna op 'Jouw profiel' om je accountgegevens aan te passen.
Klik bovenaan je scherm op 'Mijn account' en vervolgens op 'Bestellingen' om je recente bestellingen te bekijken.
Zodra je de bestelling hebt geplaatst, ontvang je een orderbevestiging en nemen wij je order in behandeling. We zorgen ervoor dat de bestelling binnen de aangegeven levertijd bij je wordt geleverd.
Bij een foutmelding kun je contact met ons opnemen, en we helpen je graag verder.
We bieden verschillende betalingsopties aan, zoals iDEAL, Bancontact en Banktransfer, zodat je veilig en eenvoudig kunt afrekenen.
Een geplaatste bestelling kan niet meer gewijzigd worden. Zodra we je bestelling ontvangen, krijg je een orderbevestiging en nemen we deze in behandeling. Je kunt altijd contact met ons opnemen; onze medewerkers helpen je graag verder!
Bestanden aanleveren
Als je de uploader gebruikt, kun je JPG, JPEG en PDF-bestanden uploaden. Als je bestanden via WeTransfer aanlevert, kun je kiezen uit JPG, JPEG, PDF, AI, EPS en TIFF. Lever PDF-bestanden bij voorkeur aan met 3mm afloop en snijtekens.
Je levert een PDF-bestand aan met 2 pagina's: pagina 1 is de voorkant en pagina 2 de achterkant.
Je hebt 3 mm afloop rondom nodig, met paskruizen.
Bestanden moeten op eindformaat worden aangeleverd, inclusief 3 mm afloop en snijtekens.
Als je freeswerk wilt, zet de freeslijn dan in de steunkleur CutContour (geen CMYK-kleur) en op overdruk. Zorg ook voor minimaal 3 mm overlap.
Verzenden en bezorging
Wij verzenden je bestelling via DPD Standaard, DPD Express of onze eigen koeriersdienst, zodat je altijd kunt rekenen op een snelle en betrouwbare levering.
Wij leveren onze producten in Nederland en België.
Je kiest zelf de levertijd van de producten tijdens het bestellen. In het afrekenproces zie je de verwachte leverdatum. Let op: als je voor de lakoptie kiest, wordt de levertijd met 5 werkdagen verlengd.
Zodra de order is geplaatst en je de orderbevestiging hebt ontvangen, is het niet mogelijk om je gegevens via de website te wijzigen. Je kan echter altijd contact met ons opnemen, onze medewerkers helpen je graag verder.
Je bestelling wordt binnen de aangegeven levertijd verzonden en bezorgd.
Schade aan je levering kan helaas soms ontstaan tijdens het transport. Als dat gebeurt, laat het ons dan gerust weten.
Zou je foto's van de schade willen maken en deze per e-mail sturen naar info@plaatprinten.nl, onder vermelding van je bestelnummer?
Als er zichtbare schade aan de buitenkant van de verpakking is, graag hier ook een foto van. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om je bestelling in orde te maken.
Zou je foto's van de schade willen maken en deze per e-mail sturen naar info@plaatprinten.nl, onder vermelding van je bestelnummer?
Als er zichtbare schade aan de buitenkant van de verpakking is, graag hier ook een foto van. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om je bestelling in orde te maken.
Retourneren en ruilen
Je vindt de algemene voorwaarden onder het kopje 'Algemene voorwaarden' in de footer van de website of je kunt ze bekijken door hier te klikken.
Standaardartikelen die niet op maat gemaakt zijn, kun je naar ons retourneren. Maatwerk bestellingen worden speciaal voor jou gemaakt en kunnen we helaas niet terugnemen.
De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. Lukt het niet om dit zelf te regelen? Dan kun je altijd bij ons informeren naar het tarief voor een afhaalopdracht. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Ben je niet tevreden met je bestelling of is het beschadigd en wil je het terugsturen? Geen probleem! Behandel het product met zorg en zorg ervoor dat het goed verpakt is voor de retourzending, bij voorkeur in de originele verpakking. Je bent zelf verantwoordelijk voor het verzenden van je pakket naar ons.
We betalen je bestelbedrag zo snel mogelijk terug. Meestal doen we dit op de dag dat we je retourzending ontvangen, maar uiterlijk binnen 14 werkdagen.
Neem dan contact op met onze klantenservice via 038-385 35 68 of stuur een e-mail naar info@plaatprinten.nl.
Klachten en suggesties
Je kunt een klacht indienen door ons een e-mail te sturen via info@plaatprinten.nl of even te bellen naar 038 385 35 68. We reageren zo snel mogelijk en houden je op de hoogte van de stappen die we nemen om je klacht op te lossen.
We horen graag je feedback! Laat ons weten wat we kunnen verbeteren, zodat we je in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn.
Verzenden en bezorging
Wij verzenden je bestelling via DPD Standaard, DPD Express of onze eigen koeriersdienst, zodat je altijd kunt rekenen op een snelle en betrouwbare levering.
Wij leveren onze producten in Nederland en België.
Je kiest zelf de levertijd van de producten tijdens het bestellen. In het afrekenproces zie je de verwachte leverdatum. Let op: als je voor de lakoptie kiest, wordt de levertijd met 5 werkdagen verlengd.
Zodra de order is geplaatst en je de orderbevestiging hebt ontvangen, is het niet mogelijk om je gegevens via de website te wijzigen. Je kan echter altijd contact met ons opnemen, onze medewerkers helpen je graag verder.
Je bestelling wordt binnen de aangegeven levertijd verzonden en bezorgd.
Schade aan je levering kan helaas soms ontstaan tijdens het transport. Als dat gebeurt, laat het ons dan gerust weten.
Zou je foto's van de schade willen maken en deze per e-mail sturen naar info@plaatprinten.nl, onder vermelding van je bestelnummer?
Als er zichtbare schade aan de buitenkant van de verpakking is, graag hier ook een foto van. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om je bestelling in orde te maken.
Zou je foto's van de schade willen maken en deze per e-mail sturen naar info@plaatprinten.nl, onder vermelding van je bestelnummer?
Als er zichtbare schade aan de buitenkant van de verpakking is, graag hier ook een foto van. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om je bestelling in orde te maken.