Klantenservice
klantenservice
Heb je vragen of kom je er niet uit? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 uur tot 17:00 uur. Wij helpen je graag verder.
- Mailen:
klantenservice@prestige.nl - Bellen:
038 385 35 68

Veelgestelde vragen
Algemeen
Bestellen
- Selecteer het gewenste product op onze website.
- Vervolgens kunt u de beschikbare opties doornemen en inrichten naar wens.
- Vul de gewenste oplage in en klik op “Bestellen”
- In de winkelwagen kiest u vervolgens voor de manier van bestanden aanleveren
- Vervolgens kom je in het afrekenproces. Reken hier de bestelling af.
- Nu krijg je de mogelijkheid om bestanden aan te leveren of te uploaden.
- Rond de bestelling af.
Bij een foutmelding kunt u contact met ons opnemen en helpen wij u graag verder.
Een geplaatste order kan niet gewijzigd worden. Zodra wij uw order ontvangen, krijgt u een order bevestiging en gaan wij uw order in behandeling nemen. Contact op nemen kan altijd, onze medewerkers helpen u graag verder!
Als u de bestelling heeft afgehandeld krijgt u een orderbevestiging en gaan wij uw order in behandeling nemen. Wij leveren de order binnen de gestelde aflevertermijn.
Bestanden aanleveren
Wij accepteren alleen JPG, BMP, TIF en PDF bestanden.
Bestanden dienen op eindformaat inclusief 3 mm overlap- en snijtekens aangeleverd te worden.
Als freeswerk gewenst is, graag de freeslijn in de steunkleur CutContour (dus absoluut geen CMYK kleur) zetten en op overdruk, houdt hier ook rekening met een stuk overlap van minimaal 3 mm.
U levert een PDF bestand aan met daarin 2 pagina’s. Pagina 1 betreft de voorkant, pagina 2 betreft de achterkant.
3 mm afloop rondom, met paskruizen.
Betalen
Via Overboeking (vooraf) en via iDeal.
Uw bestelling wordt binnen de gestelde aflevertermijn verzonden en afgeleverd.
Verzending
U kiest zelf de levertijd van de producten tijdens het bestellen. In het afrekenproces wordt de verwachte leverdatum aangegeven. LET OP: indien u voor de lakoptie kiest wordt de levertijd met 5 werkdagen verlengd.
Op het moment dat de ordergeplaatst is en u de orderbevestiging heeft ontvangen is het niet mogelijk om uw gegevens te wijzigen via de website. U kunt altijd contact met ons opnemen, dan helpen onze medewerkers u graag verder.
Niet tevreden
Heeft u klachten of opmerkingen over de kwaliteit van de producten of de service van Prestige.nl? Dit horen wij graag van u! Klik hier voor onze contactgegevens.
Maatwerkproducten kun je niet terugsturen. Wij kunnen ze namelijk niet opnieuw aanbieden. Heeft u vragen, klachten of opmerkingen over uw product? U kunt altijd contact met ons opnemen via onze contactgegevens op onze website.
Schade
In geval van beschadiging dient u de beschadigde verpakking te bewaren voor retourname door de transporteur.
De waardering van www.plaatprinten.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.4/10 gebaseerd op 258 reviews.